Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

19 Ogos 2011

tiDak unTuk kaLi kE-3

fuhh... selamat aku arini,
tepat kol 7.56 aku sampai ofis..
sebelum ni dah 2x aku datang lambat..
jadi, aku tak sanggup dah nak lewat untuk kali ke-3..
huhu...

dok dalam putrajaya jgk..
tapi....... hmm.. cam hampeh je..
kadang2 keluar awal, bas pulak yg terhegehegeheh!
mcm semalam la.. kol 8.08 aku smpai ofis..

arini, memang silap aku..
mungkin kerana terlalu capek,
aku tak sedar dan tak dengar alarm handphone aku berbunyi..

lagi satu, aku rasa mcm orang blur..
bukak mata, tgok.. "oh.. awal lagi..."
konon2 nak sambung tdo balik..
tapi rasa nak terkucil la pulak..
bangunlah masuk toilet..

dalam toilet, blur lagi...
siap pikir... bestnya da ari sabtu..
boleh rehat puas2...

dalam sengih2 tu,
tetiba aku tersentak..
"eh.. bukan aku nak balik kmpg ke?"
kalau arini ari sabtu, patutnya aku dah berada kat kmpg la kan...
huhuhu...

cepat2 lari pegi tengok jam..
huwaaa.... hampir 7.30...
pe lagi... siap macam ribut..
dengan baju tak gosok lagi..
gosok pon alakad je... hehe...

gedebak gedebuk,
tunggu bas lagi.. huhu...
(doa2 janganlah bas datang lambat)
sampai ofis 7.56...
fuhhh.... lega...

jadi sekarang, pale aku pun pusing2...
dengan mengantuk, dengan terkejut lagi...
huhuhu......

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."