Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 Ogos 2011

mUda2 da jaDi daTuK..

amboi.. muda2 lagi dah jadi datuk...
ni bukan Yang Berhormat Datuk..
tapi datuk kepada cucu-cucunya...
hehehe..

meh baca sikit...


LONDON - Datuk termuda di Britain,
Shem Davies yang berusia cuma 29 tahun memberitahu,
dia akan membantu anak perempuannya,
Tia dan teman lelakinya, Jordan untuk meneruskan
kehidupan mereka, lapor sebuah akhbar semalam..

Pada awal bulan lalu, Tia yang berusia 14 tahun
melahirkan seorang bayi perempuan, Gracie..
hasil hubungan intimnya dengan teman lelakinya
yang berusia setahun lebih tua...

"Pada awalnya, saya agak marah apabila mengetahui anak perempuan
saya mengandung.  Namun kemarahan itu beransur hilang",
kata Shem.

Malah Davies dan bekas kekasihnya yang berusia 30 tahun,
Kelly John iaitu ibu Tia,
kini gembira dengan kelahiran cucu mereka.
"Saya menerima semua yang berlaku dengan positif,"
kata Davies.

Sementara itu, Jordan yang menduduki peperiksaan
beberapa minggu sebelum Gracie dilahirkan memberitahu,
dia sedar tanggungjawabnya sebagai seorang bapa.
"Saya ialah ketua pasukan ragbi sekolah saya.
Ia seperti memiliki 14 orang anak,"

hai la.. macam2 zaman sekarang ni..
mana anak tu tak ikut, si bapa pon sama yek je...
mana tak tumpah kuah kalau ke nasi..
gitulah pepatah melayu mengatakan.. hehe..

nak baca lagi tentang ni, rajin2 lah klik kat SINI..

apa2 pon, macam biasa la..
peace yoo!!

2 ulasan:

efa berkata...

peh bleh lak mcm tu..slamber je.. yela, omputeh katekan..biase je bg die..

LiaNa YuSoF berkata...

tu la.. harap2 janganlah ada perkara macam ni dalam umat Islam ye... huhu..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."