Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

09 Ogos 2011

aLhaMduLiLLaH...

syukur.... Alhamdulillah..
tahun ni kakitangan kerajaan dan pesara
akan dapat bonus separuh gaji
sebelum hari raya Aidilfitri...

fuhh... lebih RM500.00
Alhamdulillah...
tapi tak la sampai RM1000.00,
sebab gaji pokok aku pun bukan la banyak sangat..
bolehlah......

dapatlah aku bantu adik beradik aku..
yang semuanya tengah belajar lagi..
untuk beli barang2 menjelang hari raya ni...
huhu.. aku sorang je yang tengah bekerja..
xpela... esok korang dah keja,
jangan tak reti2 nak tanggung aku pulak..
huhu... sadis pernyataan ku ini...

pada tok' najib,
peace yoo!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."