Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Julai 2011

SeKaLi LaGi

korang tau kan tentang filem ni...
dah tengok?
aku dah tengok da... beberapa minggu yang lepas..
dan aku rasa filem ni dah habis ditayangkan kat pawagam..
sebab dah masuk astro first...

kat ofis ni, ada orang rajin dok download filem..
pastu share dengan semua orang...
dari mana dia download atau dapat,
aku pun kurang pasti...

sekarang, dalam external hardisk aku ni,
dah lebih 50 filem + drama..
termasuklah filem tempatan, hollywood, bollywood, seberang...
reality tv dan macam2 lagi...
dan filem terbaru tempatan, kebanyakkannya aku dah tengok..
macam KL Gengster, 321 Cinta, Karak..
yang hollywood, Transformers..

oh ye.. kebanyakkan filem2 yang orang ofis aku share ni,
dari astro first..
sekarang kat astro (beyond) boleh record kan..

eh lupa pulak.. nak cerita pasal filem ni..
filem ni memang........ superb.. best gila..
hehehe...
aku suka sangat watak Sam dalam filem ni..
ada watak seorang pesakit Autistik..
(betul ke aku eja ni? ampunkan saya kalau salah ye...hehe)
dan ada juga watak seorang yang romantik..
huhuuuuuu..... sangat hensem..

si comel mia sarah pun..
aku suka sangat2..
dah la comel... petah bercakap...
setiap apa yang dia cakap buat aku tersenyum dan kagum..
(tetiba feeling2 macam nak anak macam mia.. hehe)

sebenarnya nak cerita,
hari2 aku dok melangok tengok filem ni kat ofis..
(bila takde keja la ye...)
tak bosan pon.. rasa hari2 nak tengok...
hehehe...

peace yoo!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."