Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Julai 2011

mUdaH jE nAk hanGen..!!

aku sekarang ni..
cepat nau nak naik hangin...
pastu penyakit sekarang,
kalau marah je, nak baling barang..
lama2 punah barang2 aku..
huhu..

yang selalu buat aku naik hangin,
ni... komputer kat ofis..
kemain lembap nak **m*o*
kalau bukak internet lagi la..
kadang2 2 3 minit aku menunggu benda alah ni nak respond..
tak naik hangin ko?

mouse ni dah banyak kali kena hentak2..
geram!! lembap sangat...
tadi aku dah rasa nak hentak keyboard ni,
tetiba bos masuk.. terus tak jadi...
kengkadang tu rasa nak tolak je monitor ni jatuh ke bawah..
tapi ni bukan hak aku.. hak kerajaan..
karang tak pasal2 dikenakan tindakan merosakkan harta kerajaan...

pastu sejak pakai enpon yang tak berapa baru ni..
line asyik bermasalah je..
yang bermasalah tu line dia, tapi sebab aku da geram,
aku baling enpon tu..
berlambak atas lantai..
terkeluar bateri semua...
puas hati!!

uisshhh... teruk benar dah aku ni..
tapi kalau aku tak wat camtu,
aku rasa marah tu membuak2,
mendidih2 sampai menggeletar tangan ni...
sebab tu laju je tangan ni capai apa yang patut,
pastu campak ke lantai atau dinding..
terasa macam aku campak kemarahan aku keluar dari badan aku ni...
dah campak... fuhh... lega..

aku tau, tak baik wat camtu..
kena selalu istigfar banyak2..
tapi tu la.. tindakan luar kawal...
tau2 aku dah baling atau hentak barang tu..
kalau tak dapat, aku hentak kaki aku kat lantai ni..
sambil jerit.. eeeeeee...geramnya!!!!
huhuhu...

ada pape cara tak supaya aku dapat kawal penyakit naik hangin aku ni?
huhuhu...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."