Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

21 Julai 2011

FiDa deNgaN sanG jUaRa?

hehehe..
tetiba aku jadi wartawan hiburan pulak ye....
xdela.. saje nak share cerita ni..
dan dapatkan pengesahan dari orang yang terdekat...
betul ke gosip ni... hehehe..

menurut kata Zuan Bikin Panas Melodi,
Fida sedang mengenal hati budi seorang artis
yang baru sahaja menjuarai program realiti,
yang menentukan Juara antara Juara baru-baru ni....

rancangan apa memang tak dinyatakan,
kemusykilannya, mungkin Maharaja Lawak..
dan yang menang tu adalah kumpulan Sepah.
tak tau la sama ada Jep atau Mamat...
takkan Shuib pulak, dia kan dah kawin..
hehehe..

lagi satu, Mamat kan tengah couple dengan adik Rody Kristal..
jadi yang tinggal Jep je la..
Jep pon tak dengar lagi gosip kata dia bercinta dengan mana orang atau artis..
mungkinkah Jep?
cuba Puan Sepupu Jep bagi penjelasan sikit..
kot2 betul ke gosip ni..
hehehe..
kalau betul... wahh....
dapatlah aku jumpa Fida nanti..
yeayy... aku minat tau dengan Fida..
dah la cantik molek.. hehehe..

kalau betul, aku memang setuju la diorang bercinta..

peace yoo!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."