Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 Julai 2011

HaRimaU maLaya kU....

huhuhu...
wahai pemain2 bola sepak kebangsaan..
a.k.a Harimau Malaya..
jangan sedih2... walaupun korang dibelasah 4-0 dengan Arsenal..
aku tetap bangga dengan korang... hehehe...

aku... memang tak pegi tengokla..
walaupun sejak dua menjak tiga menjak ni..
aku minat dengan bola sepak..
hehehe...
ingatkan diorang nak tayang la kat tv..
xde........ huhu...
yela, tak adil la kot dengan orang2 yang beli tiket kan...

teringin nak pegi tengok bola kat stadium..
ada sape2 nak ajak aku g tengok tak?
hehehe... yang terdekat nanti Malaysia vs Liverpool kan?
xpela... yang tu mesti tak dapat punya..
Malaysia vs Singapura pon ok jgk....
hahaha... berangan!

tadi masa datang,
dalam lif, ada sorang pokcik ni..
dia sembang dengan member dia,
dia kata dia pegi tengok kat stadium..
ada ke dia kata pemain kita main macam budak kampung...
ceh.... hampeh je...
bukan nak menyokong pasukan sendiri,
mengutuk pulak dia..

okla..
untuk Datuk K Rajagopal..
janganla kecewa2 bagai...
yela, lawan kita tu adalah pasukan dari kelab Liga Perdana England..
kita patut bangga, walaupun kalah, dari situ pemain2 kebangsaan dapat pelajari serba sedikit corak permainan dan taktik dari Arsenal.. tak gitu? hehehe...

tahniah kepada S Kunalan,
sebab menunjukkan persembahan terbaik malam tadi,
harap2 lepas ni, corak permainan pasukan kebangsaan akan bertambah baik...

untuk pasukan Harimau Malaya..
dan peminat2 bola sepak kebangsaan...
peace yoo!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."