Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 Julai 2011

duLu-duLu

tetiba teringat dulu-dulu...
(bknlah 4 5 tahun lepas, just beberapa bulan yang lepas je)
hehehe....

semalam bukak satu persatu gambar
dari external hard disk aku...
bukak, tengok, gelak.....
bukak, tengok, gelak.....
huhu... rindu nye...

tak banyak kot, aku rasa orang lain nya folder gambar lagi banyak... hehehe.....
pas digodeh2, rasa macam nak tukar gambar kat dekstop la...
da naik jemu pandang warna coklat je...
hehe...

ni gambar kat dekstop aku sekarang...

dak2 ni semua memang keletah... hehehe...
hmmm.... rindunya time dulu-dulu.........

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."