Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 Julai 2011

waDuh... tenSion aKu...

hmm... blog dah agak lama terbiar sepi...
eh, bru bpe ari je kn.. hehehe...

aku ngah tension ni..
sebab nya, ofis ni nak diubahsuai..
dan tempat aku juga adalah antara mangsa2 nya...
huhuhu...

bilik aku yg sedia kecik ni,
nak dikecikkan sikit...
dan untuk bagi adil, bilik bos aku jugak pon kena kecikkan...
cian bilik bos... da kecik..

dan proses pengubahsuaian ni akan bermula isnin ni...
hambek ko... baru meeting tadi,
ari isnin ni dah nk ubah..
kelam kelibut le jawab nya nanti...

tadi pegi admin,
konon2 nak pinjam troli..
nak hangkut sikit barang2 peribadi aku ni bawak balik umah,
wat tambah koleksi lagi kat dalam bilik tengah yang dah penuh barang2 kejadah hape tah...
nak kemas, xkemas2 lagi... huhuhu...

aiya.. sape mau tolong angkat ini barang?
acai sama mael lambung, boleh tulun saya x?
huhuhu...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."