Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 Jun 2011

tOLonGLah jaNgan daTanG LaGi miMpi bUruK..... huhu.. T_T

dah 2 malam..
aku mimpi yang bukan2...
huhu.....

malam semalam,
aku mimpi aku sakit....
tak tau sakit apa...
yang pasti, yang buat aku tiba2 fobia,
kepala aku hampir botak...
memang sangat hodoh la kalau tengok aku time tu...
dah macam orang sakit kanser,
huhu... takutnya....

malam tadi,
aku mimpi adik lelaki aku, pizin...
dia pulak sakit..
dalam mimpi, ayah bawah pizin jumpa doktor,
pastu tiba2 ayah balik tanya mana pizin..
padahal tadi diorang kan sama2 pegi hospital...

ayah cakap pizin lari bila doktor cakap dia sakit teruk...
tu pon aku tak tau sakit apa,
yang pasti, aku tengok mata dia teruk sangat....
huhuhu....

dia sedih sebab tak boleh terima hakikat dia sakit...
nangis2 aku dalam mimpi tu....

hmm.... takut aku benda2 macam ni....
tapi aku selalu doa kat Allah,
jauhkan lah keluarga aku dari penyakit yang berbahaya....

T_T
tiba2 rindu kat adik beradik............. huhu...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."