Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 Jun 2011

2 tahUn berLaLu...

Assalamualaikum...
Selamat Pagi semua......

hehe... mood baik la kata kan...
ok...
diam tak diam,
pejam celik pejam celik...
dah 2 tahun dah usia blog ni....
hehe...

kira kalau baby,
dah pandai berjalan,
dah pandai bercakap,
dah pandai menggedik,
hehehe... (motip?)

bukan nak cerita pasal baby,
atau hal-hal yang memungkinkan terlahirnya seorang baby,
(kahwin ok, jangan pikir lain....)
tapi nak cerita pasal blog I le....
yang dah 2 tahun,
baru 2 kali bertukar wajah...
hahahaha...
sangat pemalas aku ni...

orang lain tiap-tiap bulan,
blog dia mesti bertukar corak..
blog aku, ha.. korang tatap la muka aku yang banyak2 kat atas nun...
aku pon tak tau apa motip aku letak gambar aku besar-besar
kat situ... hehehe...
bukan nak tayang muka,
tapi malas nak mencari atau nak create benda-benda alah ni...
tak kuwaser... hehehe...

ok, selama 2 tahun beroperasi ni..
(cewah2...)
takde la gempak mana pon...
seperti yang aku cakap,
blog ni untuk aku bercerita...
bila mood bercerita tu tak ada,
maka, tiada cerita la di blog ini...

pastu dengan kekerapan blogspot di block lagi..
huhu... tang tu aku geram jugak la...
sebab nya bila aku nak bercerita,
tak dapat pulak....

oklah,
Selamat Hari Jadi kepada blog saya ini,
DiaryManja..

p/s : rasa nya aku tak cerita lagi kenapa aku bagi nama blog ni diarymanja kan... Haaa, next entry lah ye.... hehehehe.....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."