Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

31 Mei 2011

haL pOLy..

berita ni,
adalah berita semalam....
jadi nya, kalau sesapa tak baca lagi,
bolehlah teruskan pembacaan anda di blog ini ye....
kalau dah baca, nak ulang baca 7x pon,
I tak kesah..... hehehe...

Tempoh Kursus Diploma Bukan Teknikal Di Politeknik Dipendekkan

PUTRAJAYA :

Mulai tahun ini, tempoh pengajian bagi kursus
diploma bukan teknikal seperti perdagangan
dan hospitaliti di politeknik di seluruh negara
akan dipendekkan kepada dua hingga dua tahun
setengah berbanding tiga tahun sekarang.

Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Mohamed
Khaled Nordin berkata ia sebagai salah satu tarikan
kepada golongan pelajar untuk memilih institusi
berkenaan sebagai alternatif melanjutkan pengajian
di mana ia akan dapat menjimatkan masa
dan wang mereka.

----------------------------------------------
Menarik tak cerita ni?
hehehe... ha, selebihnya baca kat sini ea...

saje je.. takde idea nak tulis....
hehehehe...

cuma nak bagi pendapat la....
bagi sesapa yang berminat nak memilih kursus diploma bukan
teknikal di poli,
akak korang ni mencadangkan,
pilihlah Kursus Diploma Sains Kesetiausahaan...
hahaha...
sebab apa?
sebab DSK BEST!!!!!

1 ulasan:

yana dayana berkata...

aik promote DSK yer... bagus2.. harap2 para pelapis kita still kekalkan imej yg baik...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."