Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

10 Jun 2011

keMeriaHan aKadeMi FanTasiA

meriah ke cik non?
hehehehe....
terasa gak la... sebab final nya nanti nak buat kat putrajaya kan....
dekat je ha dengan ofis aku..
jalan kaki je...
dari semalam da nampak da mr bola2 kat depan mahkamah tu...
hehehe... besar jugak benda alah tu..
tapi tgok stage macam kecik sket dari biasa je...
hmm...

ok, sebenarnya,
aku bukan la tengok sangat af kali ni...
dulu memang ye..
memang minat sangat2...
dari af1 hingga af3,
af4 jarang2 dapat tengok,
tapi masih lagi mengikuti perkembangan...
start af5 dah kurang tengok....
af6? langsung tak tengok...
start af7 teros melekat balik...
sampai la ke af8..
af8 lagi la.... boleh sasau kalau tak dapat tengok diari...
huhu.. teruk sangat dah tu...

tapi kali ni,
memang aku tak tengok...
masa pembukaan dia je aku tengok..
sebabnya kebetulan aku balik kampung...
lepas tu, hmmm... memang xdo la...
minggu lepas je dapat tengok,
tu pon sebab tengok kat rumah tina..
dan ada satu minggu sebelumnya kot,
tengok kat rumah timah...
hahaha.. semua tengok kat rumah orang je...
yela.. umah sendiri takde astro..
menumpang le umah orang lain... hehe...

dan final....
hehehe....
memang tengok la sebab pergi tengok live...

haa, nak cerita pasal tengok live..
dari af7 kitorang pergi tengok live tau...
hahaha...
kat stadium bukit jalil..
semangat sungguh...
memang best la..
bergema satu stadium bila pelajar yang kita minat tu nak buat persembahan...
hehehe.. teringat time shahir...

masa af7 tu,
kitorang sume sokong hafiz..
dan aku tambah sorang lagi, aril...
hehe...

masa tu xtau sangat kan..
main pakai beli je tiket...
skali dapat seat 2 atau 3 paling atas..
mak oi... tinggi gila..
gayat aku...

masa af8 pulak,
dapat la seat bwh sket...
kira nampak jelas sikit la...
time ni, bukan nak kata la...
peminat shahir ramai gila...
yang tengok kat tv xtau kan...
tapi kat stadium,
sepanjang shahir nyanyi tu diorang menjerit...
sampai pengkritik pon naik pelik dan hairan...
huhuhu....

tapi disebabkan aku adalah peminat shahir..
jadi, aku pon sama2 la jerit.. hehehe...

dalam 2x pergi tengok live tu,
mana yang kitorang sokong,
itu lah yang akan jadi juara...
kan.. kan....

jadi kali ni,
aku nak pergi dan akan sokong.........
sapa korang agak?
hehehe..
mestilah hazama...
dia ni aku suka gak dari af3 ke af4 dulu..
tapi sebab bukan rezeki dia time tu kan..
dan af9 ni dia terpilih...
dapat pegi final lagi..

ok, sesapa yang nak tgok af live tu...
hmmm.. aku sarankan, yang duduk jauh2 tu,
xyah la datang... hahaha...
jahat aku..
yelah.. kang dah ramai2,
aku tak dapat tengok dekat...
ntah2 dapat dengar suara je...
so, xpayahla datang ea.... hahahaha....
biar orang putrajaya je datang...
kih... kih..... kih.... (^_^)

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."