Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Februari 2011

~~~ (+__+)~~~

hmm..
da bpe lama aku xupdate blog...
xde mood langsung...
kdg2 jengah pon tak...
xtau nape....
hmm........

lately,
aku rasa sgt stress..
ape yg di 'stress' kan sgt pon aku xtau...
byk sgt bpikir..
bila da bpikir,
ati pon xsenang...
bila da bpikir,
mula la rasa yg bkn2...
rasa nk nangis..
kdg2 tu rasa jiwa ni kosong je...
blur.... xtau nk watpe...

pernah x korg rasa....
lonely... hidup rasa sunyi je...
kosong...
rasa sedih.....
pstu byk bpikir..
soal hidup... soal kerja.....

hmm... mungkin aku penat...
lately ni pon, byk benda nk kena buat...
bila bdn da penat, mula la rasa semacam....
mula la pikir yg bukan2...

aku harap, 'rasa' ni xdela berlarutan...
smpai aku nk wat keja pon xsenang....
dan aku harap jgk,
segala apa yg blaku dlm kehidupan aku selepas ni,
akan berjalan dgn lancar...
InsyaAllah....

~ rasa terkilan sbb balik cuti kali ni xdapat jumpa my best friend Azu... dia jemput dtg rumah dia smlm.. ada kenduri... tp aku xdapat dtg sbb dr pagi smpai ke petang, byk benda aku nk kena buat.... sorry Azu....  da lama xjumpa Azu.... huhu... T_T ~

2 ulasan:

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM berkata...

bagusnya ko...tak dapat jumpe bestfriend sampai rasa bersalah dan terkilan...tapi tak apa..ko tak mintak semua tu kan...aku ni lagi la bestfriend dari kecik..sama2 membesar...aku putuskan persahabatan kerana takut bf cemburu...wen tuang pun aku tak jemput...dia sakit aku tak datang...aku kawin tak jemput dia...aku teruk tak??he is my soulmate..dia yang bergelar seorang lelaki...

LiaNa YuSoF berkata...

huhu... npe smpai cmtu..
xperlu takot suami jeles, kalau terangkan kt suami, bwk suami skali jumpa dia, xsalah kan..
xbaik tau putuskan persahabatan...
tp kalau suami xrestu, xpela..
apa2 pon, suami didahulukan...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."