Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

25 Januari 2011

AdOoii......

aiya...
sudah bpe ari xupdate blog...
xsempat la...
blogwalking pon xsempat..
msuk keja, pas cuti aritu...
hambek ko....
pdn muke aku gak...
men cuti jek..
keja xsettle lagi...
ni smpai la ni, lom settle lagi...
T_T

tapi.... aku malas nk pikir sgt...
nanti muda2 aku da dpt darah tinggi..
sbb runsing memikirkan nye...
hmm...

xpon, kalau aku g klinik,
ckp kt doktor, saya agak tertekan beberapa hari ni..
xdpt berfikir dgn rasional..
tp xdela smpai boleh mendatangkan masalah..
cuma masalah pd diri sendiri je la...
kesihatan sume....
agak2 korg, doktor tu bole x bg aku cuti selama.......
2 ari cukup la..
kasi aku rest...
haha...
manyak cntik muke......
aritu da cuti, xyah nk cuti lagi....

dah2.. g siap kan keja cik liana oiiiiiiii!!!!!

1 ulasan:

aBoi berkata...

cakap je ko stress.. tak bley fokus..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."