Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Disember 2010

SeLamaT meNempUh aLam perTunanGan...

Assalamualaikum....

da bpe ari xbukak blog..
dan xwat pape entry..
tp arini, aku xbpe busy...
so, boleh la blogwalking... hehehe.....

sebelum tu,
nk ucapkan tahniah kepada member baeekkk punye..
cik wanna kita...
yg telah ditunangkan dengan pilihan hati beliau..
iaitu chekgu fakhrul aka Alan... hehehe..

semoga hubungan korg sampai ke jinjang pelamin....
dan dipermudahkan segalanya oleh Allah SWT...

sronok, pengalaman beberapa ari di Kedah...
sgt2 best dan dpt menghilangkan stress..
rasa cam xnk balik je....
makan sdap2, barang murah2......
org nye sgt baik dan pramah...
dapat g bendang (wpon tjerit2 xmo turun.. hehehe...)
harap2 impian aku nk ke langkawi pasni tercapai la ye.....
hehehe....

sekali lagi,
Tahniah Cik Salwana binti Saad dan pasangan...

gambar akan dimuat naik kemudian...
skali ngn majlis tunang timah ye... hehehe.....
kumpul majlis kwn2 dulu... baru best...
hik.... hik.......

majlis aku??
hmmm..... coming soon....
hahaha.... (aku tipu jek..)

1 ulasan:

wanna berkata...

thanks lily..buat entry untuk aku..heheh

aku mintak maaf kalau ada terkurang masa ang tdoq kat rumah aku..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."