Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Disember 2010

saYa sgT saYang maK saYa....

tadi dok bukak blog org...
da bpe ari x blogwalking kan....
tibe singgah kt blog abg sorg ni..
(aku mmg sgt mengikuti blog beliau scara snyap2..hik3...)
ada entry tentang MAK...

btol la...
sape2 akan ckp cmni..
apa2, mesti cari mak..
sama la keadaan nye mcm aku...
apa2 yg blaku kt aku,
mmg mak la aku cari dulu...

xkira la, benda sedih ke.... happy ke....
mesti nk gtau mak dulu..
ada masalah pon, cari mak jgk... hehe..
benda ni jd sjak2 aku dok bjauhan ngn mak la kan....
dari zaman poli smpai la da keja ni..

balik kmpg tu, paling2 2x sbln.. xpon skali jek...
wpon kmpg dekat.... nun kt mlake je..
call pon, smggu atleast skali call mak...
mmg apa2 pon call mak je la....
bkn xsyg ayah... sayang....
cuma, masalah pompuan ni kan complicated sket...
org laki mana phm sgt...
org pompuan lebih memahami...
jadi mak la tempat aku mengadu.....

sesetengah org cari mak bila ada masalah je...
tp aku tak...
aku akan crita sume kt mak..
xde rahsia pon ngn mak..
aku happy dpt duit, gtau mak..
aku sdih, gtau mak..
aku ada msalah, gtau mak...
sume aku kongsi ngn mak...
kdg rasa cam xptot je,
da le mak ada darah tinggi, kencing manis....
lg tbeban ngn msalah aku...



sbb tu aku cakap,
aku sayang sangat ngn mak....
T_T
rindu ngn mak...
hmm.. ble nk blik kmpg ni..
skrg ada byk benda nk kena wat..
dgn hal ofis lg xsudah2 program nye..
kenduri kawin sdara ngn kwn..
aku ingt nk cuti la hujung taon ni..
bos, sila luluskan cuti saya ye... huhu....

1 ulasan:

sue. berkata...

samelarh kiteeeeee T_T

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."