Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

09 Disember 2010

saBar jeLaH...

adoi..
da le byk keja nk wat ni...
byk nau masalah pulak........

ngn SKT lagi..
pstu sistem lak problem lagi lembap..
byk persoalan yg smpai skrg, sorg pon xmembantu aku utk berikan jawapan....
penat la cmni...

pstu tempat aku ni da mcm kapal terbalik..
ngn brg2 yg xpatot ada, tapi diadakan...
brg2 yg ptot dicampak ke laut, blom campak lagi....
eeee......
cepat la msalah selesai..
pasni aku nk cuti smiggu....
huh!!!

cik liana, sila bsabar dan bwk bertenang ye......
sila istigfar byk2.....
nnt xpasal2 dpt darah tinggi...
ok......

2 ulasan:

sue. berkata...

sabar ye syg...ea..

LiaNa YuSoF berkata...

hmm... mmg tgh sabar la ni sue... huhu... pening da kpale pkir..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."