Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

10 Disember 2010

byK rupeNye akU luPa nK wiSh.... (^_^)' v

haih..... nk wish konon..
tapi asyik lupe jek...
hehehe...

xpela...
sblum tu, meh aku snaraikan, majlis2 bahagia
kawan2 ngn sdara aku dr bulan Oktober hingga Disember...

30 Oktober 2010 - Majlis Pertunangan Timah & Ijam
4 Disember 2010 - Majlis Pernikahan Uda Timah & Midi
4 Disember 2010 - Majlis Perkahwinan Kak Mia & Ustaz Adin
6 Disember 2010 - Majlis Pertunangan Wanna & Chekgu Fakhrul
12 Disember 2010 - Majlis Perkahwinan Nurul & Bakal Suami
19 Disember 2010 - Majlis Perkahwinan Faseha & Rama

hmm.. ada lagi ke yg aku tertinggal...
rasa cam xde da... hehehe...

Ok,
kepada semua yg telah atau akan melangsungkan hari bahagia..
ingin diucapkan, semoga berbahagia...
dan berharap agar semua nya berjalan dengan lancar..
serta majlis yg dirai mendapat keberkatan dari Allah SWT... Amiinnn..

xlupe,
dalam kita meraikan hari bahagia....
aku tetap xlupe tarikh 25 Disember...
bkn krismas...
tp hari tu adalah tarikh hari lahir kawan aku...
arwah kawan aku...
yg meninggal dunia 2 tahun lalu...
Nuur Hafizah binti Mohd Salleh
semoga roh nya dicucuri rahmat...

~tentang arwah Fizah, aku akan crita bila tiba nya tarikh 25 Disember~

2 ulasan:

aBoi berkata...

Fizah yang eksiden tu ke?

LiaNa YuSoF berkata...

a'ah... dia la...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."