Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 Ogos 2010

ish.. ish.... ish........ (saMbiL geLenG kePaLa...)

hehehe..
da berhabuk blog kesayangan ambo ni..
(cewah2.. mentang2 baru blik dr pntai timur...hehehe)

byk citer2 mnarik aku nk cter..
tp bkn skrg...
ni mukadimah je..
pe org kata, dok menjenguk sebentar..
hehehehe... bole pkai ke ayat tu?? hantam saje la labu....

pstu byk gmbr nk dimsukkn...
sempena pegi induksi ni..
yg pasti, aku bole ckp,
ni la kursus paling best dlm idop aku....
dan smpai skrg, kalu aku teringat,
bole meleleh air mata aku...
sbb rindukn diorg... T_T
nanti aku cter ea..
skrg xde mood sbb byk bnda nk settle..
kn baru msuk ofis arini kn..

ngn brita aku disenaraikan dlm AJK Kelab Kebajikan lagi...
mmg tperanjat la.. xsangka nama aku pon ada org undi...
ceh... (nk marah xbole..hmm.. terima je la....)

okla,
t aku rajin arini,
ptg2 kang aku publish cter induksi k....
daaaa.....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."