Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 Ogos 2010

BerMuLanYa 1 RamaDhaN....

Assalamualaikum....

hari ni,
bermula la hari berpuasa bagi semua umat Islam diseluruh dunia....
sekejapan dah msuk Ramadhan...
skrg ni pon aku msih lagi blur..
yeke da puasa??
hehehe...
sbb nye, aku ada gak bpuasa....
rasa mcm skrg ni aku dok puasa ganti atau sunat je....
tp xpe... Alhamdulillah....
harap2 di bulan yg mulia ni,
byk2 la kte kejar keberkatan nya....

kepada kwn2 yg saya sayangi semua..
selamat berpuasa ye...

Wahai Tetamu Ramadhan
Untukmu Rahmat & Maghfirah
Dendangan Tadarus
Selimut Tarawih
Bantal Tahajjud
Moga Allah Berpuas Hati
Dengan Prestasi Kita Di Bulan Ramadhan Ini
Dan Dijanji Mewarisi Jannah
InsyaAllah

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."