Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

17 Ogos 2010

aKu haRus kUaT..

Assalamualaikum...

Da lama x update....
hmmm....
dgn kesibukan aku dr awal puasa..
tp mggu ni agak kurg sdikit..
dpt la relax kejap2...

sbnr nye, aku skrg ni tgh tension...
aku rasa srabut sgt....
tp aku tau..
aku harus kuat...

mcm2 yg perlu aku buat...
dr sblum puasa smpai skrg..
terasa otak aku berat..
kalu terima arahan, aku jd blur...
T_T

kdg2 aku xbuat arahan tu...
rasa sgt2 bsalah...
kesian _ _ _ aku...

aku bsyukur gak la....
sbb dia xmarah.... dia mungkin phm aku..
cuma aku yg kdg2 xphm dia....
huhu.. sory _ _ _

sjak aku dilantik jd _ _ _ _ _ ni..
aku rasa mcm........ hmm.. ntahla.....
aku bkn xsuka, suka.....
tp tu la...
aku ni mungkin xbole buat byk kerja dlm satu masa....
nnt aku akan jd blur....
pastu bila da blur... msti aku akan T_T
(sgt cengeng..)

tp aku akan cuba buat jgk..
aku akn bg kerjasama dlm apa2 aktiviti....
lg2 dlm bulan ramadhan ni....
dan aku jgk akan list kan aktiviti utk biro aku...
harap2 ahli2 lain dpt bg kerjasama....
sbb aku xkuat nk buat sorg2....
hrap2 la diorg phm....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."