Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 Julai 2010

LeLaki.. mMg sUka cKp LepaS..

hmm..
pg2 da wat aku xde mood nk bekerja...
nk wat keja pon jd xikhlas..
ni gara2 mulut jahat..
yg mmg ckp, xde rasa nk jaga perasaan org...

ok, aku xdela marah sgt pon..
sbb aku ni jnis cpat sdar diri..
cuma geram sket je la...

smlm, aku n member pegi snamrobik..
yela, msing2 busy..
da lama xpegi melenturkan bdn...hehehe...
smangat jgk la wat smlm...

sblum turun ke bwh tu,
mmg da ada mulut2 gatal..
sibuk je... tanye2...
"senamrobik dlm dewan??" (smbil wat muka2 tsengih..ingt ensem sgt la...weekkk)
"bpe jam??" (smbil wat muka xphm...pdhal...!!)
dan pagi td...
dgn muka ceria aku dtg ofis,
disambut dgn sindiran paling sinis..
"bpe byk berat da turun??"

OMG!!!
geram xterkata..
rasa mcm nk sepak dinding je...

ptot nye bg la skongan..
ni perli2 plak..
tau la bdn aku xckup lawa n cun lg...
nnt aku da kurus,
baru tbeliak biji mata agknye...
(Ya Allah... jauhkan la aku dr prsn riak itu.....)

tp aku xckp sume lelaki cmtu..
sesetengah dr mereka yg xsensitif...
ckp sesedap hati...
aku takot esok bdn dia yg binasa..
xdela doa, tp.....
slalu nye bgitu...
kte xyah balas pape..
Tuhan tu Maha Adil..
tunggu dan lihat je la...

5 ulasan:

Mia-Ina berkata...

hehe....lelaki tue la dia..ckp je x ptg kan body ppuan la...x kisah cantik ke tak ke..tp tulah hakikatnya....sabo ye nana. mari kte berusaha ke arah yg nk dicapai

wawa_addien berkata...

ermmm..lelaki yg x syg molottt mmg mcm tue!!! mcm laaa bagus sgt. x pe dik..jgn layan ckp2 org yg cacat akal tue. cekalkan hati, teruskan usaha..caiyookk..caiyookkk...

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM berkata...

Kurang ajo la mereka tu..meh bawak kat aku biar aku bagi die makan kaki member aku yang busuk kat opis ni...bodoh la..

LiaNa YuSoF berkata...

hmm.. btol la kak mia.. tu la hakikat sbnr kehidupan pompuan mcm saya ni... xpe, saya redha dan maafkan je la... thanks kak wawa... mmg ngh berusaha ni...hehehe.. n seha, alamak.... busuk sgt ke kaki dak ofis ko tu.. hehehe.. tkot aku plak yg xtahan nnt... hik3...

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM berkata...

Kaki budak ni memang busuk..aku rasa kaki dia saiz 9 kot..sesuai la kaki busuk masuk dalam mulut yang busuk..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."