Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Julai 2010

bEsDay GurL..... dEkYa...

arini,
8 Julai 2010
genap 7 tahun usia adik bongsu aku...
iaitu...
NOOR ALIYA BINTI MOHD YUSOF
hehehe...

dia ni kata je drjah 1, tp bdn..
mcm dak umur 5 taon...
xde lekat pon gen akak dia yg 'chumel' ni...
hehehe...
harap2 xla...
meh layan gmbr adik aku yg kecik ni...
dia mmg suka bgambar..
ni masa dia umur 3 taon kot.. akak aku jhat g letak dia dlm periuk ni..huhu.....

posing konon... hehe....

suka kemam mulut dak kcik ni...

masa konvo along.. bunga tu pon da bsar sama dia...hehehe....

ni ada tarian kt tadika dia... da mcm org cina ke... org sarawak aku tgok...hahaha....

cuba tgok muka dekya.. dia mmg suka wat aksi2 keletah cmtu kalu bgmbr....hmm....

tgok, dia nk duduk dlm krusi baby tu... pdhal umur da 6 taon... ngengada tol...

masa ni hari jd dia taon lepas kot.. time ni aku xde... huhuhu......

ni la bdk kecik prsn comel ni....hehehe... gmbr ni dia amek sdiri... ntah ble tah dia amek aku pon xtau.... hahaha...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."