Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 Julai 2010

aKu yG taMak... hEheHe...

Assalamualaikum...

wah..ni ada cter mnarik ni...
mnarik ke??
hehehe...
meh2 dgr meh....

tanggal 10 Julai 2010..
(cewah... bertanggal2 pulak..)
aku n the geng..
sapa lg, dak umh la kn..
pergi membuang duit di gudang yg ngh wat sale kasut..
nk tau brand ape?
NOSE....

mula2 ingt xdpt pegi..
sbb xde sape nk tolong bwk...
huhu...
almaklumla... ktorg lom ada keta lg..
so, kami2 ni mharapla belas ehsan org...
hehehe..

mula tu mcm kecewa gak la..
xdpt nk bli ksut..
kata nye murah GILE!!
mau xgile.. RM10..
mana nk dpt kn..

dlm tghari kot..
dak efa tnye, nk g x kwn2?
ngn muka lesu nye ktorg mjwb..
nak la.. tp nk nek ape...?
ttbe dia ckp, pakwe aku nk bwk kn...
waaaaa..... mjerit ktorg..
hahaha....
suka gile tau..
ape lg, bersiap la...

gerak dlm kt kol 2 kot..
ktorg bkn nye tau tmpat nye...
harap ptunjuk yg staf n pakwe timah bg...
tu pon tersesat sket la...
termasuk kt jln klang lama....
hehehe....

tmpat nye kt bndar sunway..
KOT...hehehe..
dekat je ngn Summit..
tp lom smpai summit lg...
ada nmpk BH Petrol,
msuk kiri...
kt situ la kwsn gudang tu..
jgn tnye aku le.. mmg aku xingat nama gudang tu..
yg aku tau, sblh Sport Planet... (iye2 je aku...)

nk tau ksut ape yg aku amek..
eh, bkn amek.. beli.. hehehe..
tgok ni...


ni kasut yg aku paling suka.. not bad la... harga sbnr, RM 59.90.. tp aku byr, RM10.00 je beb!!



kasut ni pulak, harga dia RM53.90.... tp aku byr, RM10.00 jerk... jgn jeles....hehehe...


ni pulak, RM69.90.. aku xdela suka sgt, tp sbb harga dia RM10.00, aku sebat le.... hik3..




weee...~~ mcm bangga je dpt beli kasut2 ni... ish2, jgn blagak liana... cool....

jd makanye, 3 psg kasut aku beli... huhu... sgt tamak.. yela, nk beli kasut yg harga 60-70 tu mana la aku mampu..takat beli spsg mampu la.. tp kalu nk beli skali 3, bpeluh jgk la.. kalu kira2 blik, bpe agknye harga sume kasut2 ni?? bkn 50, bkn 100, tp rm30.00 utk 3 psg... berbaloi kn... hehehe...

best kn kalu dpt beli kasut harga murah... kualiti xkualiti tu, aku xmo ckp la.. hrap2 ksut2 ni tahan lama.. hmm... btmbh le koleksi kasut aku...hehehe.....

3 ulasan:

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM berkata...

Gila kasut la ni..fara beli ape pulak??

wawa_addien berkata...

wah3x..sopping sakan adikku nie. ermmm x ckp kt akak ponnnn..sure bestkan dpt beli sume kasut tu ngan harge 30 hinggett jaa..

LiaNa YuSoF berkata...

seha, haha.. xdela gle... farah lg gle ksut... dia punye kasut lg byk dr aku... xpercaya, g tanye dia..hehehe... farah xg sbb abg dia wat knduri, so kena g tolong2....hmm...

kak wawa, mmg sakan la kak... org tarik 3 je.. mmber2 ni ada yg tarik 4 skali.. hehehe... tp xsume harga 10 hengget.. ada yg sale 50% - 70% tu yg harga ratus2 la... hehe...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."