Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Jun 2010

riNdu meMber skOla...

Assalamualaikum semua....
hehehe....

pagi ni aku dtg ofis dgn baju yg sdikit basah,
sbb terkena tempias hujan..
payung yg aku pegang xmmpu nk halang air hujan dr tkena bju
sbb dlm masa yg sama, hujan turun bsama angin yg agak kuat..
hehehe... ok x ayat aku kt atas....
huhu... ting tong sekejapan sbb kena hujan..

aku kesejukan ni.. dgn mendung dan aircond yg agak sderhana
kuat kt ofis ni... rasa mcm nk tdo je..

mlm ni aku rasa happy sgt sbb dpt bborak dgn
kwn masa skola dulu..
kebetulan smlm adalah hari lahir dia..
"happy birthday mast...."
so, dia dpt la panggilan percuma kn..
aku mmg kecik ati kalu dia xkol aku...hehehe...

mcm2 yg ktorg borak kn...
yela, da lama xjmpe..
last jmpe masa aku dtg umh dia sbb ayah dia meninggal..
awal taon lepas kot..

best ble dpt borak..
kenang blik cter2 zaman skola...
dok bcter ada bdk skolah btunang sesama bdk skola jgk..
hehehe.... lucu... tp, alhamdulillah.....

pastu dok cter psal secret admire la..
hahaha... mcm bdk2 btol....
lebih 40min bborak, ckup wat aku tsenyum spjg mlm td,
smpai nk tdo pon still lg tsenyum...hehehe...

hmm..
rindu btol kt kwn2 masa skola..
mast.. (staon xjmpe)
qimah.. (staon jgk xjmpe)
thira, ieca, farahila, aiin... angah....
sarah... tiqa... sume aku xjumpe lepas dpt result spm..
huhu.... sdih.... T_T
ble la wat reunion...

1 ulasan:

Unknown berkata...

mia pun ble ingat zmn sek..rindunya nk gamit memori lama...best kan klu ms kenduri kte t, dpt jumpa kekawan lama...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."