Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

23 Jun 2010

akTiviTi hUjuNg minGgu...

Assalamualaikum....

da bpe ari ni,
aku dok brangan nk g jln2..
tau x nk g kemana?
terasa nk pegi pasar seni..
jln masjid india.... ptaling street ke...
huhu....

bole ek gitu..
aku da lama x gi ke sana...
seingt aku, pegi pon masa bln pose thn 2008..
skrg ni ttbe berangan nk g sana lg..

mmg la tmpt tu..org kata low class..
hmm... xkesahla..
asalkn aku rasa sronok..
sbb ape? bkn la sume brg situ murah2..
tp sbb rasa mcm bebas bjln..hehehe...
byk pilihan...
nk2 aku ni mmg la suka beli brg yg dpt harga murah...
hehehe... (skrg kena bjimat dan bajet..)

sbnr nye tujuan utama adalah,
nk cari baju raya...
yela, raya nk dekat..
beli skrg, xdela kengkabut nnt..
org ckp baik beli skrg, esok da nk raya brg da naik harga...
btol ke? aku tgok mcm mkin murah je..
org kata la... bkn aku kata ye.... (^_^)

taon ni, spt taon lepas kot..
mak aku xjahit baju raya ktorg adik bradik..T_T
mak ckp kalu cari yg da siap lg bagus..huhu...
aku xsuka pkai baju beli siap or org len jahit..
slain mak aku.. sbb da biasa...
da sdap pakai dan selesa ngn jahitannye...
tp sbb memikirkan kesihatan mak,
xpela, aku korbankan la sket duit...
sbb kalu mak jahit kn free....hehehee.....

tema thn ini adalah...
BIRU LAUT...
huhu.. mcm kureng je....
aku bkn xsuke, tp sbb xpnah pkai wrna tu...
tdung tu pnah la gak pkai..
tp ok kot..

kalu dpt baju yg da siap,
dan mengikut piawaian yg aku nk..(cewah...)
aku beli la... itu kalu ada saiz la...
kalu x, aku beli kain ela, tempah kt org....
hmm... aku xtau ape trend corak baju skrg..
yg aku tgok, kain cotton mcm da slow sket..
xkesah, nnt aku tnye la tokey kedai tu...
hehehe...

so, sesape yg nk g pasar seni,
jln msjid india, msjid jamek or ptaling street...
calling2 la aku ye, mana tau tserempak ke..
(hahaha..mcmla kenal aku ni..ayat nk poyo slalu..)

2 ulasan:

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM berkata...

Jumaat ni aku balik jb..nak kirim ape-ape tak??hehh...tanya kata efa sekali..dan fara..dan semua...

cik xxx berkata...

cik keje kat area pasar seni. petaling street blkrg ofc je..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."