Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Jun 2010

uNtuK meNghiLangKan keBosaNan..

hmm..

xde cter pon tulis..
sje2... ngh bosan aka boring skrg ni..
ngn sjuk tahap beku, aku rasa punggung aku ni xsenang je duduk..

tgn ni da bpe kali digosok2 digeser2 utk hilangkn sjuk,
tp msih blom bjaya lg...
skrg sejuk ni da wat aku pening2..
(gerenti sat g skit kepala..)

pstu xsdap duduk..
konon nk tutup kaki..
so berusaha la nk dok bsila diatas krusi ni...
wpon diri ini sdar, punggung yg bsar ni mhalang aku utk naikkn sblh lg kaki ke atas, tp aku tetap brusaha jgk..
dan akhirnye bjaya...hehehe...
aku xtau bpe lama aku leh btahan yg bsila ni,
sbb slalu nye xlama.. sbb kaki aku akan kebas..
huhu.. nsib2 bdn chumel cam aku ni..hmm..

actually,
ada 3 bnda nk cter...
tp xdela mnarik sgt...hehehe.

1 - aku rasa mamat yg aku slalu nmpk kt kafe dan di skitar ground floor kt ofis ni, mcm aku kenal... usha punye usha punye usha.... a'ahla.. btol la... sbjik... tau x sape? fairuz kumplan Antz atau QFace.. kalu msih ingt lg la... aku ingt sbb band2 ni la aku suka msih bdk2 dulu...hehehe.... pastu usha lg... brusaha utk tgok nametag dia... dan akhirnya...... SAH... btol la dia Fairuz.. hehehe... artis keja kt ofis aku.. bangga2... pasni akan wat2 berkenalan ngn dia..hahaha.... xdela, mayb akan tgur... sbb dulu minat gak band ni...hehehe...

2 - Alhamdulillah... gaji aku da ikot gred baru aku.... dan tunggakan gaji pon da dpt... molek benor la ngn aktiviti hujung minggu ni...hehehe...

3 - hmm... mcm malas nk cter, tp cter gak la.. esok ada taklimat kesedaran... utk kesihatan la anjuran puspanita ofis aku... then dgr2 ada selebriti.. wah..... artis nk dtg.... mula2.. b'bunga2... sape2?? asyik dok mnanye je...hehe.... tp selepas ada yg ckp diorg nk jual brg, hmm.. aku da tau da sape.. xlain xbkn ACK... ape tu? hehe... korg search la sdiri ye.. dan artis yg dtg kemungkinan adalah Haziq AF4... dan sorg lg plakon drama.. sape? ntahle... tggu la esok..

okla...
ingt dok taip2 ni panas la jari jemari ni...
ttp idok le pulak... smkin sjuk pulak rasa nye..
ada inisiatif lain x nk hilangkn kesejukn..?

3 ulasan:

aBoi berkata...

naikkan suhu aircon..

LiaNa YuSoF berkata...

suhu aircond adalah dikawal scara automatik... kalu bole, aku tutup tros aircond nye...

Gie berkata...

x pown gi wat chickn dance kt luar umh

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."