Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

21 Jun 2010

aPe sUdaH jaDi deNGan diEt akU ni..... hmmm...

hmm...
(ceh..mengeluh je aku....kalu bab2 diet ni..)

aku kdg2 sdih.... geram....
tp kdg2 aku wat xkesah...
mcm mana aku nk maintain diet..

da mcm2 aku buat..
tp sume hangat2 je..
mmg xtetap pendirian langsung..
ble org mngata, tau pulak aku terasa..
hehehe....

masa buat 99htn dulu..
ada jgk berat yg turun..
tp la ni, xde turun da..
asyik naik je...
xdela asyik, tp tiap kali timbang (sbln skali..)
msti tiada penurunan..
sama ada kt situ atau naik..
(berat adalah dirahsiakan..hehehe..)

so, mcmana aku nk turunkan berat ni ye..
JM5 da minum..(la ni xdela, xlarat cek bln2 nye tu...)
xmkn nasi pon sudah..
cuma xmkn je la blom lg..hehe...

snaman, ala2 je..
hehehe...
tp aku da plan nk wat something..
tp xtau la cmne, tkot hangat2 jgk..kih3..

mayb aku xde supporter...
cewah.. nk supporter jgk..
kalu ada org support aku wat keja mulia ni,
msti aku lg bsmangat waja kot....hehehe..

target sblum raya,
turun dlm 10 kg.. bole ke??
hahaha.... brangan je cik kiah oii...
xyah le caya ckp aku ni...
hik... hik....

1 ulasan:

cik xxx berkata...

Ada target bagus dah tu, tapi tang rasa takleh buat yg kureng sket.

Liana boleh buat nye walau tanpa supporter (aka Bf kah?). niat diet tuk diri sendri. bukan saja tuk kurus tapi tuk sihat.

InsyaAllah bolehnye turun 10kg dlm 2 bulan ni.

saya akan jadi supporter di alam maya

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."