Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Jun 2010

gmBr maSa kOnseRt

hmm...
da lama benor, baru nk upload gmbo..
hehehe...
da nk dkat sbln da....

xpe2..
aku xde koje ni..
sje nk bykkn cter kt blog aku yg xbest ni..
hehehe...

ni je satu2 nye gmbo yg bsar.. yg len sume aku tpaksa edit kasi bsar sket.. tp gmbr pecah la.. xpe kn..
timah n wana
aku n tina
ni gmbr2 yg aku smpat snap...


pas Shahir nyanyi, ktorg plak bgmbo.. kt tangga... hehehe....




da keluar stadium pon smpat ambik gmbo lg... la ni g menempel kt van ngn kreta produksi kru n radio era...


sory la kalu xnmpk gmbr nye.... nmpk kaler2 tu pon ok da kot.. hehehe.... jgn marah daaa.....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."