Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

10 Jun 2010

laGi gmBar...

sila abaikan gmbr2 yg xcntik dibwah..
sbb aku rasa gmbr yg ni cntik sket kot...
hehehe....
ada gmbr masa bdk af nyanyi...
ni amek snyap2 sbb ada guard dok pndg2 aku..
mcm la aku wat video..
tkot sgt aku wat cd cetak rompak..
kalu aku dpt video pon,
xde de aku nk edar2, bek aku jdkn koleksi peribadi aku...
huh....
permulaan yg sgt gempak...

aku amek gmbr ni...hehehe.... dok ingt nk amek gmbr shahir je, smpai tlupe kt yg len2 sblum shahir.....


gmbr adira ni pon mcm ok sket la.. nmpk la dr yg len2.. kabur sgt sbb da bpe punye tebal aku zoom.... hehehe.....




ni... DJ Era, Adi & Dina... tol2 kt dpn ktorg je.. tp gmbr kabur jgk.. hmpeh....

ni je la satu2 nya bukti jelas ngn aku pegi konsert ni...hehehe....

thanks kepada cik wana kte yg telah bsusah payah memenuhi permintaan aku yg soh bwk kamera... hehehe... almaklumla... aku ni xde kamera.... huhu....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."