Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Jun 2010

seMaLam......

semalam adalah hari yg paling memenatkan..
tp penat2 pon, aku happy...
sbb ape?
sbb... akhirnya aku dpt jgk tgok filem
"Lagenda Budak Setan"

huhu...
cter dia best gle la..
dan kalu nk tau, aku dan member yg pegi menonton,
Effa...
beli tket da nk dekat2 time dia..
xsilap aku lg 20 min kot...
so, mstila tket da nk abes kn..
tgok berkelip2 je selling fast dia...huhu...
aku da dub dab je... yela, rugi pegi xdpt tgok..
skali smpai kaunter,
seat tggal 2 utk dua2 hall.
tp tmpat berasingan..
ktorg mula2 mcm.....hmm...
tp da alang2 dtg, masuk je la..
nsib bek xjaoh pon seat ktorg..
sama baris..
tp aku dihujung belah kiri, effa hujung belah kanan..
dok kat tgh2.... mmg best la... puas ati....
hehehe...

tentang jln crita pulak..
serius aku lom penah lg baca novel cter ni...
xsilap aku diterbit pd taon 1985..
time tu pon aku lom lahir lg...
huhu...

citer mmg sgt mnarik....
byk main dgn emosi...
huhu..
tp, cter dia, byk klimaks....
tp aku tetap suka.....
dan wat ptama kali nye aku tgok,
hensem jgk si farid kamil tu ye.....
dan pompuan yg main watak emilia pon ok....
sgt pandai blakon....

lagu dia....... lagu tu la wat aku meleleh air mata...
da la babak sedih...kuar pulak lagu tu...
"bila cinta"
aku xpeduli de, org sblh2 aku...
meleleh je air mata aku ni...

lagi satu, aku suka sgt lakonan fazura dlm filem ni...
aku mcm jatuh hati ngn watak dia...
huhu.....
lisa pon ok jgk... tp dia kuar awal2 je...
da tgh org lain, tp still guna suara dia..

senang cter,
aku bg cter ni 10 bintang la..
hehehe....

smpai skrg aku still lg teringat cter ni..
tbayang2 babak citer dia...
rasa sebak je.....
T_T

bg yg blum tonton citer ni..
pegi la..... best...
jgn lupe bwk tisu skali..
hehehe....

2 ulasan:

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM berkata...

MAK OI...NI TAHAP HEBAT GILER....KENE BAWAK TISU EH??TISU MUKE KE TISU JAMBAN???

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. best...
sbb cter dia sedih...
aku kn sentimental..haha...

ha, ko nk bwk tisu jamban le gak..dlm gelap tu sape nmpk ko lap pakai tisu jamban.. wakaka....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."