Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

04 Mac 2010

TakLimaT uTk PA - pErjUmpaaN PA2 seJPN

smlm adalah hari utk mdgr taklimat dan sign opsyen PA..
maka, smlm jgk la sume PA dr JPN sluruh M'sia bkumpul di JPN HQ..
sronok dpt kenal2 ngn diorg..

ktorg xdela ramai sgt...
tp xramai pon, aku bkn kenal...
lg2 yg dr JPN Negeri..hehehe.
kt HQ pon xbpe prsn...
sbb nye aku xbyk contact ngn diorg...
kt bhgn ktorg ni byk berurusan ngn org luar je...

xpe, da jumpe pon kn..
so, diabadikan disini...
pngalaman smlm....
skeping gmbo utk tatapan sume....
hehehee....
ala...gmbo xbpe clear sgtla..
ok, aku nk tnjuk geng2 aku kt ofis..
geng berborak, gosip skit2, mkn,
g mana2...hehehe....
kursus pon kalu bole nk sama2..
hik3...
nmpk x gmbo aku... yg btudung pink tu...
ok, sblah aku tu naz....
kt dpn aku, yg free hair, comey2 lote tu...
tu fatin....
sorg lg, dok jaoh plak..
nmpk x 2 org yg pkai blazer tu..
ha, tu bkn geng aku....hehehe...
bkn jgk PA... diorg tu yg bg taklimat kt ktorg...
blkg akak pakai blazer bselendang pink tu,
tu la huda....bertudung krim...
ktorg berempat la yg rapat....
fatin tu mmg kamcing skit la ngn PA2 lain...
ktorg ber3 je... xberkesempatan....hehehe.....

2 ulasan:

aBoi berkata...

ini je ke PA-PA JPN? sikit je ek..

LiaNa YuSoF berkata...

a'ah..yela kot...
ada 14 org PA kt HQ,
stiap negeri ada sorg, mwakili JPN Negeri masing2...
ada... 14 PA JPN Negeri..
so total 28 org la kot..
tp ada yg pngarah dia PA dia bkn jwtn PA.. mcm pngarah aku.. PA dia kerani je... dan ada bpe2 org pngarah or ketua unit yg ada pa (jwtn sbnar kerani..) lebih 30 org la kot....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."