Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

15 Mac 2010

taG

arini adalah ari yg sgt mngantok bg aku..
(tp sbnarnye, ari2 mngantok...kih3...)
aku g la mengeledah blog2 yg aku follow....
satu2 aku bukak....
satu2 aku baca...

kejap2 aku kecik kn mata...
kejap2 aku senyum..
kejap2 aku ketawa.....
pstu aku kecik kn mata lagi.....
(sah gilo budak ni....)

dah gledah2 tu,
aku pon bukak le blog Kak Zel...
tgok2... eh2...
mcm best je soklan2 (tag) nye...
tp......... aku mcm lom ckup syarat nk jwb soklan2 tu..
tp xpe..aku nk jawab gak... xkira...!

[#1] Siapakah diri anda di rumah?
di Melaka, saya adalah seorang anak.. seorang adik kepada seorang kakak dan kakak kepada tiga orang adik, dua perempuan dan seorang lelaki.... Di Putrajaya pula dimana tempat saya mencari rezeki, saya adalah seorang kawan kepada 3 orang anak dara yang mana saya seorang sahaja yang asal dari Melaka, yang lain berasal dari Johor....hmmm......

[#2] Siapakah diri anda disamping rakan?
Hmm..ni susah skit nk jawab.... rasa nya sebagai seorang kawan la kot....hik3..... saya tak tau apa kawan2 saya pikir tentang diri saya, tapi saya boleh katakan, saya adalah kawan yang boleh mendengar masalah kawan2nya.. suka ketawa ble kawan berjenaka, tp saya xpndai berjenaka....huhuhu...... saya adalah orang yang boleh kawan2 harapkan kalau mereka inginkan bantuan saya, Insyaallah.... saya akan bantu....

[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
Pertama.... berat badan ideal, 49kg-53kg (jgn harapla....skrg pon berat terlebey sudah....)
Kedua....pakwe kot.... hik..hik....hik.......
Ketiga....kereta la.... da lama nk rasa ada keta sdiri, tp lom mampu la...
Keempat....pendapatan yang boleh menampung hidup saya di kota besar ini......huhuhu...kira up skit la gaji tu.... barula saya dpt wat saving lebih skit.....(hak..yela tu...) mana tau da sampai seru nk kawin...mana saya nak cekau duit.....hmmmm.....
Kelima.... teringin sangat nk mrasa pakai brg kemas.. ada pon cincin je... rantai leher da hilang.... skrg ni teringin gak nk pakai gelang tangan..gelang kaki...cincin lg 3 4 ketui...hehehe.....

[#4] Siapakah nama pasangan anda?
Halamakkk....ni yg aku xsuke nk jwb soklan ni...... harap2 nama psangan ku itu adalah nama yg indah2.... hakss....prasaan....

[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
wat masa ni xdela kn...so, nk gak tulis kriteria2 lelaki yg aku suka....
Pertama... boleh membimbing dan dibimbing.... pendirian agama yg kuat...
Kedua... boleh terima keadaan fizikal aku seadanya....
Ketiga...boleh terima keluarga aku seadanya...
Keempat...xterlalu gemuk dan xterlalu kurus..kira sdap2 la mata memandang...hehehe.....
Kelima.....sukakan budak2.....

[#6] Bila tarikh anda couple?
belum tau lagi.... coming soon........

[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
saya ditampar..... hmmm.... aku tipu....

[#8] Lagu tema cinta anda?
teringin nk kekasih hati nyanyikan lagu Dinda kt saya...

[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
xtau da nk jawab ape.... sory, tiada jawapan.....

[#10] Tag 10 rakan anda....
hah.....yang ada pakwe tu, sila2 la jawab ye..... Leha, Wana, Moos.....
sape lg.... kalu ada dan rajin nk jawab, silakan....jgn malu2.....

3 ulasan:

aBoi berkata...

haha...nasib baik aku tak kene jawab..

ko sorang kawan yang best....

LiaNa YuSoF berkata...

yeke aku best dayah?? hehehehe.....
tp ko lg best la....sbb tu rmai syg kt ko....
hik3.. friends forever...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi berkata...

bagus..bagus..

perancangan awal ;)

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."