Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 Disember 2009

Update 99 HTN - haRi kE-32

Assalamualaikum....
hai semua....

2 Dis 2009

Sarapan : aku mkn pe ek...? errmmm... asyik lupe je.. (siap tpon naz ni....hehehe) aku mkn roti rupe ea... roti kaya... ada 4 bun, 1bun tu dlm bsar 2 jari lebar, tinggi pon dlm 2 jari lebih skit.. hehehe... aku mkn 2 wktu pagi... dan 1 dlm kol 10 gitu... lebih ada lg ni.. xtau nk mkn ble... mkn gitu tcekik plak kan.. so aku bancuh la indocafe scawan..

Lunch : slalu nye menu aku adalah lauk2.. tp kali ni, aku n naz telah spakat mbawa berkat....hak3.. tgok pinggan org, chicken chop.. bkn men lg.... ktorg pon terpikat gak la ngn bau dan warna makanan tersebut, lalu kami pon bratur sama...hahaha... mahal gle seh.. sumpah da, pas ni staon skli je mkn chicken chop kt MECD ni...wakaka...
blik ofis baru le teguk air mineral... rasa nk pengsan je mkn sbb muak gle... mana xmuak, aku dok amek ssenduk makaroni gak.. (hahaha..kte da insaf xmo mkn...podahla...) ngn mashed potato... adoi.. pejam2 mata je nk abiskn... dibuang sayang.. Tuhan xsuke tau buang2 rezeki... nnt Tuhan marah...ingt ye adik2..... hahahahahha!!!..

Makan Malam : aku blik2 je, bukak pintu... waduh.... sdap nye bau... ada bau tomyam..hehehe... semestinya akak timah yg msak...hik3..dia siap rebuskn bihun utk aku... punye baik n rajin nye UTEH... thanks UTEH....hehehe... air pon da siap bancuh.. pe lg kalu bkn teh o... rajin kn uteh... ok, dia pon lom kawin lg.. sesape nk, gtau la ye... (ceh, promote pulak...tp dia da ada pkwe la....hehehe)

Sgt rajin, mandi..bsuh bju skit.... iron baju.... dan tdo... lom kol 10 da tdo.. adakah itu dinamakan RAJIN... ngeh3...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."