Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 Disember 2009

Update 99 HTN - haRi kE-29,30 dan 31

Assalamualaikum...
hai sume...

29 Nov 2009

Sarapan : mak aku rajin pg ni... dia dok goreng bihun kt dapur.. aku, anak dara yg suke bgun lewat akan bangun, cuci2 pe yg ptot dan tros duduk kt meja mkn... hak3.... minum pulak milo... eeemmm... mmg tdo lg la aku pastu... byk gak aku mkn... bertambah...hehehe.... brape tu, jgn ditanye la ye...hik3...

Lunch : disbbkn arini aku nk blik putrajaya, mak aku msak le sdap skit... tp xdela byk pon.. 1 lauk je... tulang daging korban tu mak wat sup... pstu mkn pulak dgn mee.... aku amek mee skit je.. rasa mcm muak la plak..tp tulang tu, aku amek yg paling kecik.. tp kcik dia hampir2 nk sama bsar ngn aku nye pnumbuk ni...hehehe... nsib bek la nama pon tulang.. xdela isi byk mana pon.. kalu daging je sbsar penumbuk tu, alamat mcm ular sawa la pas mkn.. terbongkang...hahaha.... da mkn, bape minit pas tu baru le aku minum air.. byk benor air msuk dlm prot aku ni.. rasa kembung smcm je..

Makan Malam : idok le mkn lg... just amek bnda2 ringan je.. smbil borak2 masa on the way blik putrajaya.. aku beli milo skotak... ngn kopok roller coster (btol ke aku eja ni?? taram je la...)

30 Nov 2009

Blik semula ke ofis.... huhuhu.... T_T

Sarapan : mmber xdela nk g ajak beli breakfast... aku pon layan diri sorg2.. mkn pe yg ada kt bilik aku ni... godak cereal radix + kismis skit... kopi radix da abis pulak... rasa dia xbpe manis.. sdap gak...

Lunch : msih lg keseorangan..huhuhu.... aku yg agak lapar mula2 xmo mkn le konon.. tp da kt 1.30, prot aku mcm bergendang gendut tali kecapi.... aku pon tron bwh.. g madah je.. tgok kuih pon xberselera.. burger dia bkn men byk lg.. so, aku beli la sbiji burger wat alas prot dikala lapar... cewah....

Makan Malam : aku baru ingt nk wat tomyam... skali blik ofis, akak timah da masak daaa...hehehe..... asam pedas dan sayur kobis goreng.. aku rebus bihun, mkn ngn lauk2 ni... tambah kicap skit baru la best.. leha pon ada bwk blik lauk smlm... ada smbal ikan bilis, rendang daging ngn asam pedas ikan merah.. jd byk lauk nye.... aku pon bedal sume skli kecuali NASI... hik3... dlm esbox pon ada air sirap tah ble taon punye tah...wakaka.... tambah air panas skit... cair dan boleh tros diminum..hahaha....

1 Dis 2009

da msuk bln Disember da...
pasni, digit satu dibelakang tu da jd kembar... atau 2 digit..
skjap je taon 2000 ni da msuk ke 9 taon...
taon dpn 2010...
rasa mcm xpercaya.. skjap je masa tu blalu..
tp aku msih lg mcm ni.....huhuhu.....
aku pon xtau, adakah impian, hasrat, cita-cita, azam aku da tercapai ke belum... rasa mcm aku telah bazirkan masa slama hampir 9 taon ni... tanpa pape pencapaian yg aku rasa mbanggakan slain SPM.. msuk POLITEKNIK dan BEKERJA...
ntah le.. LU PIKIRLAH SENDIRI LIANA!!!!
pastu, arini da ari yg ke 31 hari dlm cabaran 99HTN.. wah.... xsangka la.. harap2 sempat utk kecikkan badan..hak3...

Sarapan : pegi MECD lg...hehehe.... beli western food lg... lg lg dan lg...hahaha.... tp kali ni xamek de makaroni ke.. spagetti ke... terasa insaf dlm diri sbb mkn bnda2 alah tu...wakaka... aku amek, mcm biasa mashed potato.. 2 ketul baby sosej... pancake....ngn roti telur.... tu je..(mak datok...tu je... bkn men byk lg ckp tu je....biasa la..lumrah manusia....kih3)

Lunch : g MECD lg.... (xsudah...) sbb lauk dia byk pilihan.. sbb tu suke pegi... aku amek lebih kurg je ngn naz... ikan smbilang goreng blada... labu msak lemak 2 ketul... bendi goreng.... dan telur dadar spotong... mkn smbil borak2 tentang isu2 yg xbpe panas.... no gosip2..hehehe... kn naz... kn...kn....hik3...

Makan Malam : skli lg, akak timah... Uteh... btapa rajin nye beliau.... telah msak untuk kami semua.. hehehe... cewah..suke nmpk..hak3..
Uteh masak bihun sup... sdap wa ckp sama lu... ngn kuah kicap dia... bancuh pulak teh o... nsib bek la bihun xbyk..kalu x, msti btambah tu...

Tiada gmbr sbb tiada masa nk amek....hehehe..... (gaya org malas bcakap....)

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."