Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Disember 2009

Update 99 HTN - haRi kE-33 & 34

Assalamualaikum...
hai semua...

3 Dis 2009

hadoi...mintak maap le..
aku ni sjak2 ni asyik terlupe je....
dan aku xtau aku mkn ape..
smlm (6/12/09) aku g karaoke ngn cik timah,
nyanyi 10 lagu pon aku bole xingat lagu ape aku nyanyi...
sengal kn...
huhuhu.... usia da makin menginjak ni,
tu yg byk bnda lupe...

Sarapan : ha....ni yg aku xingat sbnarnye...nnt aku ingat aku gtau la ea...hik3...jgn marah daaa..

Lunch : aku dpt mknan free... hehehe... g tgok Majlis Penutupan Sambutan Hari Inovasi kt dewan, blik2 dpt makanan free... best x?
gmbo xamek la.. tp sdap wa ckp lu... lauk dia la... kuah dal, daging msak kicap kot...ngn ayam msak kurma...nasi dia, aku hanya mmpu tgok dgn ati yg sayu je...huhuu T_T... tp aku bwk blik la, bg timah ngn su mkn... nmpk sdap je aku tgok nasi minyak tu.. yg xbole blah, aku bole plak lupe nk amek nasi ni aku letak atas printer.. bposah la pulak aku patah blik..yelah, kang sok datang basi pulak... nsib baik gak ada keta fara..(dia soh aku jaga sbb dia g btn)....pe la nk jd ngn aku...pelupe xsudah....

Makan Malam : aku konon2 rajin, g la wat sup sayur+cendawan.. tp aku sorg je mkn..hehehe..da byk sgt lauk agknye... pstu aku wt kari ayam... mkn ngn lempeng...sesuai ke ada sup tu?? ptotle dak2 ni xmkn.. kira ok la gak aku mkn 1 mgkuk kecik sup tu..yg len, tpaksa dibuang sbb nk msuk peti ais, da xmuat... tbiar je ats dapur, konpem basi punye...

4 Dis 2009

Sarapan : la ni amek lg makaroni... (masih xinsaf2) huhuhu... kebetulan dtg kafe awal..tgok yg len2 xbpe bkenan...(poyo daaa)... tu je la pilihan aku...smpai tros buat indocafe scawan.. kenyang.. Alhamdulillah...

Makan Tengahari : Hari jumaat kn..so ada pasar tani.....aku terkedek2 la ngn naz, huda n kak lin mredah ujan yg gerimis... saje je...ehheeh..
aku beli laksa sbungkus.. hati ayam secucuk (ada 4-5 ketul kot)... rasa naz nye pedal seketul....hehehe...kuih pon ada bli, tp nk mkn kt umah... mcm talam ubi je..leh tahan la..tp manis dan terasa muak je.. aku mkn sparuh je...yg len xde sape pon nk mkn...buang je...huhuhu.... kuih koci, mkn 1 masa lunch, 1 lg kt umh..

Makan Malam : ingat xmo mkn berat2.. mkn kuih talam ngn koci je... tp dak su bkn men rajin dok tung tang tung tang kt dapur.. aku pon, biar je la...da ckp kt dia, kalu lapar msak je... jgn segan2...hehehe.... tau2 dia dok hidang maggi kt aku ngn timah skli.. aku pon bedal je la... kang xmkn kecik ati su... (hak3... konon la......pdhal..........) siap su buat teh o... rajin tol dak kcik ni....hehehe.....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."