Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

25 November 2009

Update 99 HTN - haRi kE-23 & 24

Assalamualaikum..
hai sume...
errmm.... sjak2 ni mcm malas je update blog..
tp ari2 bukak...
malas nye.........huh...

23 Nov 2009

Sarapan : mcm ari2 je mkn western food...hehehe.... arini nk mkn spageti tp xde plak.. aku tgok makaroni baru je msak, aku pon cedok je la.. amek sesenduk je... pastu mcm biasa, scrambled eggs.. mashed potato... pastu amek roti sekeping.... mkn smpai la ke tengahari...

Makan Tengahari : naz ajak aku g kafe MECD.... aku pon mula2 mcm xlapar, tp ble sebut pktn makan je aku terus terasa nk mkn...hik3... ingt nk mkn kuih.. tp tgok kuih tidak mnarik langsung.. last2 aku amek hati ayam berlada 3 ketul kcik, letak kuah kicap... pstu amek pulak sayur peria sekeping..hehe.... pstu cedok sayur kobis msak sup ngn suhun... yg pling penting, hehe.. aku ternampk siput sedut... msak lemak cili api plak tu.... aku amek la dlm kuantiti 7 ekor kot... eh..bole kira ekor ke?? ke..bijik??? ntah le.. xkuasa nk pkir...

Makan Malam : wat sandwich... tp bkn le msak pon tuna tu... beli yg da siap punye dlm tin.. tinggal sapu pada roti je..hik3... letak mayonis skit kt roti... bole tahan gak la sdapnye... tu aku mkn dlm skitar pukul 6.30 petang... dak timah ni rajin pulak masak... aku da ckp xmo mkn, tp dia beria ajak mkn.... aku xmo la kcik kn ati dia.. cewah2....hahaha.. aku pon mkn la 2 ketul tauhu msak smbal ( 1 tauhu dipotong 4..so aku amek sparuh je la..) dan hirup kentang msak lemak putih.. sdap gak mcik ni buat....hehehe...

Sepanjang hari, aku minum air mineral sbotol dan 2 cawan di rumah... tea o secawan..

24 Nov 2009

Sarapan : arini aku terajin nk bwk bekal.. so aku bwk la 6 keping roti yg da disapu dgn mayonis dan tuna... tp aku bkn mkn sume.. 2 keping pagi.. dan air mineral suku botol...

Makan Pagi : aku dapat kuetiow goreng + talam ubi + cucur badak + air mineral masa pegi perhimpunan pagi... aku mkn kuetiow ngn kuih talam je... cucur badak terlupa nk mkn.... air mineral stgh botol...

Tengahari : Mkn sandwich tuna pagi td lagi 2 keping....hehehe...

Makan Malam : cik timah ajak g makan sate haji samuri....best2... ktorg order 30 cucuk ayam, 10 cucuk daging, 5 cucuk perut dan 5 cucuk daging rusa.... hehehe.... mkn berlima tau.. bkn berdua je.... dlm perkiraan aku, aku mkn sate daging 3 cucuk, perut 3 suku cucuk, ayam 3 cucuk, rusa 1 suku cucuk..hehehe.. sume skali, 9 setengah cucuk...hahaha.. yg suku2 tu dok abis kn dak2 ni... gatal pi amek perut..last2 xlalu.. hehehe... minum air tembikai ais..bkn men lg melantak....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."