Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

20 November 2009

Update 99 HTN - haRi kE-18 & 19

Assalamualaikum...
hai sume..

18 Nov 2009

Sarapan : Biskut Cheese Crackers Julies... cicah kopi radix...sdap woo..hik3...

Makan Tengahari : arini, xg mkn kt kafe ye kwn2... sbb kt bilik meeting ada sgt byk mee.. so amek la mee goreng + telur goreng...

Makan Malam : sgt malas mau msak dan makan... hanya mampu minum jus mate 5... huhu...sjak2 demam & migrain, tpaksa kurgkn minum air sjuk.. jm5 ni kn kena bancuh dgn air sejuk, baru la sdap tekak ni nk telan...

19 Nov 2009

Sarapan : g MECD..ingt nk mkn western food... tp xjmpe la plak... last2 tgok ada abg tu cedok mee.. mcm magi je... a'ah.. magi goreng.. nmpk mcm menyelerakan.. aku pon amek la boh dlm polistrin... pastu tmbh telur rebus sparuh... sdap...bole tahan magi dia...

Tengahari : dr mggu lepas dok rasa nk mkn bihun sup, so...arini, aku pon turun ngn naz..g kafe...

Makan Malam : blik keja, aku terus g kdai, beli roti gardenia.... telur ngn kobis.. mlm ni aku mkn roti telur special...hik3... pastu bancuh air sunquick pekat2...hak3... last skali baru minum air masak...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."