Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

18 November 2009

TaG "saYa sEdanG...."

cik naz telah men'tag' aku....
huhuhu....btol ke tatabahasa penggunaan kata aku tu?? wakaka....
meh den nk cito skit....
apo yg "saya sedang......"

1. Saya sedang pikir... apa yg saya sedang buat...wakaka..

2. Saya sedang.. dengar lagu Dato' Siti... Ku Percaya Ada Cinta..

3. Saya sedang.. dok pandang2 kojo depan mata ni.. nk wat ke idok..hik3...

4. Saya sedang... pandang luar bilik... yolah.. mano tau kang ttbe ado org msuk bilik... tgok.. HAH!! xdo kojo len.. on9 je kojo ko!! hik3..

5. Saya sedang... berfikir.. akhir taon nk cuti ke x... nk...idok...nk...idok... ish.. ntah le... malas nk pkir...

6. Saya sedang.... eh lupe plak... kn aku dlm 99 HTN... mknenya sedang diet la....hak3... arini ari yg ke 18.. alhamdulillah... masih kuat...

7. Saya sedang... nyanyi... ikot Dato' Siti ni nyanyi lagu ni...

8. Saya sedang.... kebosanan....

9. Saya sedang... kesejukkan... uuuu...sjuk!!

10. Saya sedang.. dgr lagu Arill pulak.. Menatap Matamu..

nk 10 je kn... ada byk lg ''saya sedang....'' ni... hehehe...

xpela.. cukup2 la tu.....
nk tag sape ek??
hah.. yg follow blog ini..
sila la jawab tag ini yoo...
hik3.. (xpecially.. cik leha...)
yg da pnah buat, xyah le buat lg...
tp kalu rasa nk buat..silakan......

1 ulasan:

zal88 berkata...

ala..
kna jwb ke...
hikhikhik...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."