Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

13 November 2009

Update 99 HTN - haRi kE-12

Assalamualaikum...
hai sume...

12 Nov 2009

Sarapan : hhmm....sbnarnye, aku nk bpose... TETAPI...hik3...
biarlah rahsia... pagi2 buta kol 5 aku da bngun...(sahur la konon...) aku mkn laksa.. laksa ni aku beli mlm td.. konon nk mkn, tp da lewat sgt.. tu yg konon2 nk sahur tu...hehehe....

Minum pagi : di seminar... aku mkn bihun goreng LAGI yg dsediakan pihak penganjur.. dan teh panas..

Tengahari : ingt xdiberi mkn utk lunch..hehehe.... baru je mkn bihun.. tp xpela, org da sdia, rugi plak xmkan..kih3... aku amek sume lauk2 yg disediakan... seperti, ayam goreng 2ketul sderhana, daging salai masak lemak nenas..mmmm...sdapnye.. sayur goreng jawa.. yg ada kcang pjg, tauhu, tempe, suhun, fucuk.... dan 2 potong buah oren... pastu minum air sirap+oren segelas...

Makan malam : blik2 tgok cik timah mcm nk bperang kt dapur.. aku pon malas nk kacau, aku dok la tgok tv.... ttbe aku rasa nk mkn plak..hik3..
so, aku rebus spagetti, mkn ngn smbal telur n sup sayur yg dimasak oleh timah serta 2 cawan air masak...

Alhamdulillah... syukur dgn rezeki-Nya...
pstu tdo...hehehe....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."