Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

13 November 2009

G sEmiNar Di mSjiD bEsi...

hai sume...
nk tau, smlm aku n my officemate, cik naz..
telah pegi ke 1 seminar yg dianjurkan oleh JAKIM
dan Puspanita...
last minit aku stuju nk ikot..
dan aku gantikan akak sorang ni, kak ku yg xsihat n mc...hehe..
untung btol... bkn slalu PA dpt g seminar2 ni..
tau2 je ada org tu g seminar..xtunjuk pon kt kami2 ni surat nye..huhuhu... kami pon nk ikot serta gak...huh..

ok...jgn sentap2...
kte smbung cter...
seminar ni dr kol 8 pagi hingga 2 petang...
ada 3 slot... 1 je yg best... lg 2 tu...
ala, biasala..kalu mak2 datin ni bcakap,
dgn pnuh protokol dan serius nye..
shingga mndtgkan kemengantukkan di mataku...hehehe....
(maaf ye jika ada datin2 or mama dia yg bpangkat datin tbaca entry ini...hehehehe)

eh lupe... seminar ni nama nye...
Seminar Penglibatan Wanita Dalam Pengimarahan Masjid..
menarik kn tjuknye...aku gtau kwn2 sume mcm xprcaya..
hehehe... kat Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin..

sesi pertama je mata aku galak..
skjap2 ktawa.. jap2 bangun... jap2 nyanyi...
hik3...mcm ni la aku suka..
xdela ngntok...

dan korg nk tau sape yg bg slot ni???
meh tgok...

sila abaikan muka ku yang tembam itu....

dan beliau adalah....
pendakwah bebas..
pengacara tv : Kalamullah TV3, Khazanah Dari Syurga Astro Oasis, Panel Al-Kuliyyah TV3 dan Halaqah TV9....
rasa2 kenal x??
beliau adalah Ustazah Asni bin Mansor...
kalu xprsn, bole la tgok ustazah ni kt rancangan2 tv yg aku tulis kt atas... ustazah ni mmg klakar...
hik3...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."