Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

17 November 2009

Assalamualaikum...
hai sume...
da beberapa ari xbukak blog...
so, arini.. aku akan update menu scara ringkas...

13 Nov 2009

Sarapan : Kopi radix + Cereal radix + Kismis minda radix

Makan Tengahari : sempena dengan penglibatan pertama kami dalam pertandingan bola jaring peringkat ibu pejabat, wpon kalah..hehehe.. urusetia kami, merangkap kapten pasukan, kak CT telah belanja kami 1 team.... di Pizza Hut..hehehe.. aku mkn dengan tidak sedar diri nye...
yela, diorg p order bkn men byk lg...yg bdn bsar aku sorg je... da tu ble xabis, sume dok sua kt aku....(mentang2 la...) tp aku dgn rendah diri ckp, xpela....da kenyang... sbb pe, aku da mkn byk sgt.. diorg p order pizza smpai 4 pan... pastu ada chicken wing.. kentang lg.... sume aku amek 1 (tiap2 jnis mknan....) ngn sup n garlic bread... ke bread garlic..haha....sama je la tu... pstu wat pertama kali dlm 13 hari ni aku minum air gas (minum pon 100+ je), depa p order pepsi...nak xnk minum je la...org da blanja kn..

Makan Malam : ingt kn perut ni da kenyang.... tp sbnr nye da kenyang... dan spatot nye xpyh le mkn lg kn.. tp aku ni mmg degil...hehehe... tekak aku nk mkn sup, sbb siang da mkn bnda2 berat... tp nk msak tu yg malas tu.... last2 aku masak je la... MAGI KARI SATU!!! hehehe.... da mlm baru aku minum air masak...


14 Nov 2009

Sarapan : xsmpat nk sarapan... da le bngun lambat..g settle bnda2 len dulu..pastu baru masak...

Makan Pagi + Tengahari : aku wat kuew tiow tomyam... minum air masak je...

Makan Malam : g mkn kt luar, Mee Jawa ngn milo panas....

15 Nov 2009

Sarapan : Jemput2 wana.. mkn adalah dlm 8-10 ketul.. hehehe... pastu tlupe nk minum air...

Tengahari : xmkn pape...

Makan Malam : roti bakar 1 set dengan kuew tiow goreng.. kopi panas scawan....

oleh kerana aku xminum air dari pagi smpai mlm, aku telah mndapat migrain yg sgt dasyat sakit nye... terasa tegang urat kepala smpaikan batuk pon tpksa pegang kepala.... perut pon jd tegang.. mana 1 aku nk pegang kalu batuk, kepala ke perut?? dengan demam panas... sbb kena ujan..spanjang mlm xboleh tdo sbb terlampau sjuk.... rasa nk menangis je.... aku rasa aku punye masalah silau pd mata sgt tinggi la... sbb tu aku kena migrain teruk... kurg minum air...tu yg aku baca la psal org migrain ni...

16 Nov 2009

akibat demam dan migrain, aku terpaksa EL...
nk g klinik ujan pulak... spjg ari plak tu ujan..
aktiviti aku adalah tdo sbb xlarat nk bangun..
angkat kepala pon sakit..
pukul 12 baru la aku bangun..
gagahkn jgk bangun sbb nnt tlampau byk tdo lg la sakit kepala..
pagi pon xmkn..
aku mkn tengahari je...

Tengahari : Jemput2 kentang... mkn pon xbanyak.. xingat bpe..tp mmg xabis... minum milo panas..

Makan Malam : Sakit2 pon aku gagahkn jgk msak.. aku msak sup ayam, sayur kacang buncis goreng + telur dan sambal tumis ikan bilis....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."