Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

06 Oktober 2009

saKit..huhuhu.... T_T

arini xde mood nk wt pape pon..
ni disebabkn kesan ubat antibiotik yg aku mkn pg td...
tros mata mngantok....

ari sbtu aku da mula gatal2 idong..
tp aku wat dek je...
bersin tu xyah ckpla...
ari ahad aku da rasa xsdap badan....
rasa smacm...
ni yg aku maleh ni...
aku mmg xsuka sakit2 ni...
mmg lemah skit bab sakit ni.....

oleh kerana aku mbiarkan je idong aku ni,
dgn itu, aku telah mndapat selesema yg teruk....
stakat ahd dan isnin...
aku kira2 lebih 50kali aku bersin...
pnat woo....
lepas tu dia kena plak kt tekak...
tekak pon perit rasa luka dihiris pisau...
huhuhu.....
sakit tau.....

tu la..
da nama pon idop mrantau....
kalu ada mak, rasa terjaga skit...
mak bwk g klinik....
mak ingtkn soh mkn ubat....
mak msak sdap2....
huh..anak manja btol...

tp la ni....
LU PIKIR LA SENDIRI..
mcm mane nk tangani sakit tu...
hak3...
ble pkir2, rasa sdih gak...
yela, kte sakit, sakit sorg2..
tp nsib bek ada kwn2 yg amek berat..
terasa terubat gak la ati ni..
huhuhu.......

skrg ni pon lom baik sepenuhnye pon...
idong still lg tersumbat sana sini....
tekak masih lg rasa perit....
batuk pon sudah kedengaran smpai perot rasa kejang dok tahan batuk...
smlm petang je ada demam2 manja skit....
pastu sakit2 pale rasa nk pengsan....

tp Alhamdulillah,
aku kuatkn gak ati ni g keja....
jgn nk manja kn badan ye cik liana....
harap2 cepat la selsema ni ok...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."