Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Oktober 2009

mKin rUmiT...

Assalamualaikum...
dan selamat pagi...
huhuhu....

arini,
aku rasa kerja aku da smakin rumit dan kdg2
mmeningkan kpala aku....
tp aku wat relax je...
pdhal dlm ati ni.....
rasa nk mjerit skuat ati je...
yelah, aku xle tnjuk yg aku stress sbb
kalu aku tunjuk, sume org xbrani nk tegur aku...
muka aku akan kelat spjg ari...huh...

adatla...
da nama pon keja kn...
tp aku mcm xtahan la..
mcm2 bnda yg aku rasa xlogik kena buat,
tp aku kena buat....
contoh tu xyah la gtau,
nnt korg gelak plak....

bnda yg kena buat plak...
susah nk dibuat...
hhmmm...phm ke ayat aku ni...?
aku rasa jd pa kepada org len xsrumit ni kot..
ntahle...ni aku tgok geng2 kt sini la...
relax je... byk keja tu mmg la..
tp keja tu, mmg pa punye keja....
aku ni,
huhuhuhu.......

aduh..byk sgt mrungut aku ni...
sbnarnye aku jeles ngn geng2 pa ni....
diorg nye bos mcm bdikari skit....
xsume bnda pa kena buat...
aku plak, mcm bgntung spnuhnye....
xdela spenuhnye,tp jelesla ble tnye geng2
bnda yg aku kena wat tu, bos diorg wat sdiri......
korg phm ke cter aku ni??
huhuhu......

aku plak jenis xle wat keja yg tlampau byk dlm satu masa...
dan xle bpkir byk bnda dlm satu masa...
ble da terlalu byk nk dibuat dan dipikirkan...
aku ttibe jd jam...
pastu dok termanggu..xwat pape....
mcm skrg la....
pastu ble da siap satu2 keja tu,
aku tros dpt keja len..yg kena bpkir jgk.....
huhuhuhuhu.....

xpela...da nsib aku agknye...
bsabar je la...

mlm ni ada jamuan raya jpn....
hrp2 aku ada la snap bbpe gmbr.....
okla...aku da blur..xtau nk wat ape....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."