Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 September 2009

teRinGin nK aNak...

hak3...
ntah pape tah....
kalu nk anak kawin je la kn....
tu la msalah nye, nk kawin calon pon xde...
msalah bsar nye plak, duit lom ckup nk kawin...
ish3....
anak2 dara skrg ni mmg gatal tol nk kawin awal...
umur baru baru je 21 da gatal nk kawin...
ngeh3..
aku bkn ape...
aritu g umh mak teh aku....
tgok ramai nye org kt umah dia...
rupe2 nye ipar duai dia dtg...huhu
msuk2 je tgok ada baby comel..
huhuhuhu....
comel gle seh...
comel sgt2.....
nk2 aku ni mmg suke bdk2 kcik ni....
~yg umur baru lahir smpai 4taon je ok..yg 5taon tu xlayan de....hak3~
muka bkn men brsih suci lg...
pastu tdo plak mengiring...mcm nk mniarap pon ada..
pndai btol dia tido cmtu...huhuhu.....


comel kan..muka dia mcm cina...
sbb ayah dia muka cam cina2 skit....
akak dia yg umur baru 3taon pon mcm cina gak...
nsib bek dia xde..kalu x....
"jgn pegang baby kakak!!!"
"xbole amek baby kakak!!!"
huhuhu...kdekut nye bdk...

dlm2 dia dok tdo tu...
aku ngn akak aku ngacau la dia...
dok amek2 gmbor....hak3...






baby ni skit pon xbngun...dia syok dgn alam tdo nye tu...hak3...
baby ni... nama dia aku xingt la nama pnuh....
tp nama pendek dia yg aku tau ialah... QAYYUM...
sdap tol nama dia...
huhuhu.....
ble la nk dpt anak ni???
huwaaa.....

1 ulasan:

aBoi berkata...

aku pun nak !

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."