Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

10 Ogos 2009

bUsy gLe akU aRini...

hadoyai...
busy gle smpai krusi aku ni xsmpat panas pon..
ke hulu ke hilir aku dibuat nye....
hari ni mmg hari yg mcabar ksabaran aku....
dgn pg2 da g taklimat unit utk pgawai2 baru...
~aku ni da nk dkat staon kt sini, baru nk dgr taklimat pasal unit2 kt bhgn aku...cian tol..nama ktorg tcicir masa mula2 dulu...~

pastu ada mjlis tahlil n baca yasin...
solat zohor pon da tlambat...
pastu settle kn psal.........
nk gosip skit ni...
ada ke pgawai aku ni...
nk tempah mkn utk mesy..
pastu dia da la salah format..
aku plak yg kena btol kn..
nk cari surat panggil mesy lg...
nk cari dia lg..
adoi...mmg bengang arini....
da la..malas nk taip lg..
da pnat...
esok2 je la smbung cter...
cau..

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."