Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 Ogos 2009

PerHimpUnan BuLanaN bLn 8

errmm...
nama pon perhimpunan bulanan kn...
msti korg ingt..ala, boring tol le tjuk...
whatever la...

arini, xdela smgt sgt nk g PB ni..
sje2 luang masa..hehehe..
duduk2 je tgok byk nye hadiah atas meja..
msti ada pnympaian hadiah ni...

mula2 nyanyi lagu negaraku...
pastu lgu JPN..pastu doa..
pastu ikrar..
dan part yg pling aku xbpe suka...
ni la...
sesi bkenalan ngn staf baru..
huh....xaci btol..

dulu, masa aku msuk,
ktorg pon kena gak sesi bknalan ni...
tp ktorg nye tahap mgeletar lutut nye...
mana x nye, sume staf baru kena perkenalkan diri...
kena bcakap atas pentas...
kenalkan diri...bgtau nama, asal, umur...
sume2 yg bkenaan la..

tp la ni....
huh..
g je nek atas pentas tu..
bratur pjg2..
bderet atas pentas...
yg tukang ckp, si MC...
ceh..sakit ati aku...

time aku dulu, da la xde reheasal....
ari tu mjlis, ari tu gak bcakap..
so, apa yg kuar dr mulut, men blasah je..
xkesahla..pape je la...

pastu ada pnympai hadiah...
ingt kn ape..
rupenye utk Perlawanan Bola Sepak..
yg baru je blangsung sbtu aritu..
yg mmbangga kan aku adalah,
pasukan BTM menang beb...
johan tu...
hehehe...
bangga en Z...
cayala korg...
hehehe......

antara pemain2 nye,
yg aku ingt la ye...
rohaizat, shairazi,
en.azman, hailmey, en. zul,
en. jai, idham, en.soleh...
sape lg ek?
errmmm.....ntah, aku da lupe la..
papepon...syabas utk anda semua...
harap2 pas ni akan sntiasa jd JOHAN k...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."