Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

17 Julai 2009

Yea yea!! bLik kMpG!!

hehehe.....
suke lak..pg td marah....
yelah..suke la....
mlm ni aku nk blik kmpg....
tp ape yg special nye....??
mstila special....arini aku akn blik bsama rakan2 taulan...
hahahaha...
sgt poyo btol...











~inila rakan taulan yg dimaksudkan...~

blik keja kena tros packing brg...
~mlm td mlas nk packing....~
pstu kena siap sblum wana smpai....hahaha...
t sblum g amek tina, aku kena g umh mngah jap..
dia da siap pesan awal2..
dtg umh amek bju...dia nk kirim pd mak aku...
hoccay la mngah..t mlm ni ktorg smpai la umh mngah ye....
pastu baru la g amek tina di bangi....

pjalanan ktorg...
aku akn soh wana ikot tol bangi sbb da dkat...
pastu ktorg akan meredah kegelapan mlm..
eeeeeeee......
harap2 la ktorg smpai dgn slamat..
doakn kami hoccay....
smpai disini saje...
jumpe next week....
daaaaaaa...............

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."