Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

16 Julai 2009

JLn2 di MLake - ePisOd 3

hadoooiii....
malasnye nk hapdet entry....huhuhu....
mmg sgt malas...
tp kang xcter, mcm tgantung plak kan..
so...dikala masih pagi ni...
bangun LIANA!!!!!
jgn malas2...!!!


ok...smbung cter...
da siap2 mandi n bkemas, ktorg pon btolak blik..
bkn blik putrajaya lg..tp depa2 ni nk dtg umh aku..
kt alor gajah tu...
aku da siap2 gtau mak aku da...
n aku pon ada la soh wt kn something..pape yg bole dimkn...
hehehe...
~anak yg sgt nakal...~

smpai2 umh je....
umh aku 2nd last....tp....
kwn2 aku ni..xkira la, sesape pon...
dr dulu.. kalu aku bwk mmber je,
msti depa ingt umh aku yg last skali tu...
~huh..mntg2 umh sblh aku tu cntik...~
umh aku xcntik..biasa2 je..huhuhu....
lg satu,sbb kiri kanan umh aku diorg da tmbh,
so..umh aku nmpk la mcm gua...
hehehe....

mak aku msak bihun ngn karipap...
cian dak2 ni...ingtkn dpt mkn nasi...hik3....
diorg dtg umh aku sbb nk cuci air abah si timah ni..
wat malu je....adik ngn akak aku ni bkn reti kemas bilik..
mcm tongkang pecah bilik...cian la abah timah, sakit mata
agknye tgok blik aku yg mcm perahu nk tenggelam tu...
cory ye pcik...hehehe....

da siap2 mkn sume, maka brangkat la kami....
bkn nk blik lg...tp mak timah teringin sgt nk g dataran pahlawan..
hehehe...da mcm g melancong lak ktorg ni..
msuk shopping DP, jln2 tgok barang2 kraftangan...
pastu jln2...ada 1 tmpt tu, ada tersedia tmpat utk mcuba plbagai
alat mengurut....dr krusi smpai la ke kaki..
sume aku cuba...hehehe...
konon2 dpt gak relax2 smbil diurut...
yg xle blah tu, tmpat yg gegar2 tu...
berterabur sume lemak aku....hahaha..

da abis 'bsenam', g la lepak jap kt kopitiam...
minum air je...xmmpu nk mkn..
~mahal seh...~
tp abah timah yg blanje...hehehe
terima kasih pcik....

da nk maghrib da....
ingtkn nk blik...rupe2 nye...
dak2 ni sume mnuju ke mnara taming sari...
aku mmg xpnah naik bnda alah tu....
malas...
tp kali ni, ktorg 11 org nek mnara ni...
fuyyoooo....mmg class la bandar mlaka ni...
nk2 time ktorg nek tu da gelap...
mmg cntik tgok bandar mlake, pnuh dgn cahaya lmpu..
~kagum....kagum....~




~ni la satu2 nye gmbr aku dpt amek...
time ni kt dlm mnara taming sari..~

da abis pusing2,
g lak surau...
lepak2 jap smntara tggu abah timah cuci air...
da siap2 sume....
ktorg pon gerak plak ke...
medan selera ikan bakar umbai....
hehehe....
~dayah,soryla..tlupe nk gtau ko...~

kali ni mkn, pakwe timah aka kwn kjg yg blnje....
le tahan gak la mkn, byk gak order...
puas ati sbb kenyang...
tp xpuas sgt sbb mknn nye xde la sdap sgt....
biasa2 je..
~xamek gmbr sekeping pon....~

dlm kol 11 cmtu kot...
barula ktorg berangkat pulang...
yg nk blik putrajaya, blik putrajaya...
yg blik kulai...blik la ke kulai....

sekian, smpai disini sje..
tamat sudah pengembaraan kami ke
MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."